Monday, November 26, 2012


Асуултаа бичнэ үү?

Өнөөдөр ангид үзэх “ОТМХ-ийн эдийн засаг ба зар сурталчилгаа” сэдэвт хичээлтэй холбоотой бэлтгэж ирсэн  нэг нэг асуултаа  бичнэ үү?

 

12 comments:

Anonymous said...

О.Бямбасүрэн: Монголын хэвлэл мэдээллийн хэрэгслээр гарч байгаа зарнуудын ихэнх нь ялгамжтай зар сурталчилгаа байдаг шүү дээ.Ялгамжтай зар сурталчилгаанаас яагаад зайлсхийх ёстой байдаг вэ?

Enkhzaya Batdelger said...

Ашигтай эсрэгцэх зорилго гэж байсан. Тэгсэн энэ дээр болохоор ХМХ ашгийн төлөө үйл ажиллагаа явуулдаг гэнэ.Би ойлгодоггүй ээ. ХМХ-н зорилго нь ашиг олох юмуу?

Anonymous said...


Anonymous said...

Chuluunchimeg: Hevlel medeelliin baiguullaga zar surtalchilgaanaas todorhoi hemjeenii sanhuujilt avch bgaa. Getel ter zar surtalchilgaa ni olon niited buruu message uguh (arhi tamhinii zurtalchilgaa ch yumuu) shinjtei baival olon niitiin tuluu zar surtalchilgaag hevlehgui, gargahgui baih yostoi yu? Gevch alivaa baiguullagad sanhuujilt mash chuhal shuu dee. Uuniig yaj zohitsuulj boloh uu? Mongold bol shar airag, arhinii reclam enuuhend gardag. Dald helbereer ch bas yavdag, jishee ni haraa arhinii reclam geh met. USA.d yamar baidag ve?

Anonymous said...

А.Онон: Арилжааны хэрэгслүүд хэрэглэгчдийнхээ тоог үйлчлүүлэгчдэдээ худалддаг гэсэн дүгнэлтийг тайлбарлаж өгөөч.

Erdenesuh Tumur-Oros said...

Төрөлхийн монополь гэж юу вэ? Жинхэнэ монополоос ямар ялгаатай вэ

Anonymous said...

арилжааны тв үүд зар сурталжилгаанаас үл хамаарч санхүүжих боломж байгаа юу?

ul-oldoh

Anonymous said...

Номин: Хэвлэл мэдээллийн байгууллага ямар үйлчилгээ худалддаг юм бэ?

Anonymous said...

Б,Болормаа
олон нийтийн сектор гэж юуг хэлдэг вэ?

Anonymous said...

libaralchlah gej yahiig heleh we

Anonymous said...

А.Долгион
Хэвлэл мэдээллийн төвлөрөл гэж яг юу юм бэ.Сайн ойлгосонгүй.

Anonymous said...

хэвлэл мэдээллийн төвлөрөл ихсэх нь ямар ямар муу болон сайн талтай вэ?
Д. Сугармаа