Семинарын
хичээлийн даалгавар
Хэвлэл мэдээллийн
байгууллагууд судалгааг үйл ажиллагаандаа хэрэглэсэн жишээ олж танилцуулна. Үүний
тулд аль нэг редакц дээр очиж холбогдох хүмүүстэй уулзаж ярилцана.
1.
Тухайн
байгууллага өөрсдөө судалгаа явуулдаг эсэх:
·
Бие
дааж хийдэг үү?
·
Судалгааны
байгууллагатай хамтардаг уу?
2.
Хэвлэл
мэдээлэлтэй холбоотой судалгааг хэрхэн ашигладаг вэ?
·
Мэдээлэл
бэлтгэхэд
·
Ажлаа
өөрчлөх, сайжруулахад
3.
Нэг
тодорхой жишээ дурдана уу?
·
Ямар
байгууллагын хэзээ хийсэн ямар судалгааг яаж хэрэглэсэн
Олж ирсэн
мэдээллийг www.mongolianjournalism.blogspot.com
блогийн саналын хэсэгт 2012 дугаар
сарын 20-ны хичээл эхлэхээс өмнө тавина.
10 comments:
Номин
"За" телевиз нь Хэвлэлийн хүрээлэн болон Глоб интернейшнэлийн Судалгаануудаар багцаа баримжаагаа авдаг. Тэр судалгаанууд нь нэвтрүүлгийн бодолгод төдийылөн нөлөөлдөггүй. Шинэ байгуулагдсан телевиз учраас өөрсдөө мониторингийн судалгаа хийх боломж бололцоо хомс байдаг. Шууд утсаар иргэдээсээ санал авах нэвтрүүлэг явуулдаг гэнээ.
TV1 телевиз нь хэвлэлийн хүрээлэнгийн судалгаануудаар голчлон үйл ажиллагааныхаа голоо болгодог. Хэвлэл мэдээллийн байгууллагуудын агуулгын судалгааг их ажиглаж өөрсдийн агуулгаа баяжуулдаг. Жишээ нь: Хүүхдэд зориулсан нэвтрүүлгүүд дээрээ их анхаарч ажиллаж байгаа. Хүүхдийн нэвтрүүлэгт танин мэдэхүйн хөгжөөнт нэвтрүүлэг дутагдаж байгаа гэж ярьж байсан.
Эх сурвалж: TV1 телевизийн программын албаны дарга И.Бээнээ
нэрээ тавихаа мартчихжээ багшаа О.Бямбасүрэн
Онон: Өдөр тутмын "Өнөөдөр" сонин нь бие даан судалгаа хийдэг бөгөөд глоб интернэшнл болон хэвлэлийн хүрээлэнтэй зарим тохиолдолд хамтран ажилладаг. хэвлэл мэдээлэлтэй холоотой судалгааг тухайн сонин өөрийн нийтлэлийн бодлогодоо ашиглах, уншигчын тоог нэмэх, санал гомдол хүлээн авах утас, зар сурталчилгааг олноор нэмэгдүүлэх зэргээг ашигладаг гэсэн. Өнөөдөр сонины тамгын хэлтсийн дарга Д.Заяабат
Үндэсний шуудан Өдрийн шуудан орсон. эхнийх нь газар санхүүгийн алба нь мэддэггүй юм билээ. Сэтгүүлчид байхгүй болхоор өгч чадахгүй гэсэн.
Өдрийн сонин нь захиалагчийн судалгаа өөрсдөө гаргадаг гэсэн. Эрхлэгч нь алга байгаа болохоор мэдэж чадаагүй. Б.Энхзаяа
"Өдрийн сонин" Тамгийн дарга Т.Дашнямтай уулзаж лавлахад. 1хэвлэлийн хүрээлэнгээс гаргадаг хэрэглэгчдийн судалгааг ашигладаг гэсэн.гэхдээ байнга ашиглаж чаддаггүй гэсэн. өөрсдөө бол бие дааж уншигчид яг юу уншихыг хүсч байгаа судалгаа явуулж байгаагүй гэсэн.
2.мэдээлэл бэлтгэхэд ашигладаг.
3.хэвлэл мэдээллийн хэрэглэгчдийн судалгаа 2008 хэвлэл уншигчдийн мэдээлэл гэсэн хэсгээс авч ашиглаж байсан гэсэн.
И.Сарангэрэл: "Өдрийн сонин" Тамгийн дарга Т.Дашнямтай уулзаж лавлахад. 1хэвлэлийн хүрээлэнгээс гаргадаг хэрэглэгчдийн судалгааг ашигладаг гэсэн.гэхдээ байнга ашиглаж чаддаггүй гэсэн. өөрсдөө бол бие дааж уншигчид яг юу уншихыг хүсч байгаа судалгаа явуулж байгаагүй гэсэн.
2.мэдээлэл бэлтгэхэд ашигладаг.
3.хэвлэл мэдээллийн хэрэглэгчдийн судалгаа 2008 хэвлэл уншигчдийн мэдээлэл гэсэн хэсгээс авч ашиглаж байсан гэсэн.
Сүхбаатар: "Өдрийн сонин" дээр очсон өмнө нь ч бас танилцах дадлага хийж байсан болохоор үйл ажилгааг бага зэрэг мэднэ. "Өдрийн сонин" нь зах зээлийн өргөн хэрэглээний бүтээгдэхүүний талаар судалгааг хийдэг. Ер нь хэрэглэгчдэд хэрэгтэй мэдээлэл учраас аль болох үнэн бодитой мэдээллэээр хангахын тулд энэ судалгаагаа томоохон хүнсний зах болон, супермаркетуудаар явж судалгаа хийдэг.
ul-oldoh өнөөдөр сонин нь бие даан судалгаа хийдэг бөгөөд уншигчийн санал гомдлыг хүлээн авах тусгай утастай бөгөөд түүгээрээ уншигчдын судалгааг гаргадаг. заримдаа томоохон судалгааны газар болох глоб интернэшнлтэй хамтран ажилладаг.
Нямдулам: "Time.mn" сайт судалгаа бараг ашигладаггүй. "Ерөнхий редактор Эрдэнэмаа.
"Монголын үнэн" бас судалгаа бараг ашигладаггүй гэсэн
Post a Comment